Brev:
Pludselig kræsen
3. september 2010
Alder:
10 mdr.
Pludselig kræsen
Hej Helen.
Jeg må igen søge råd hos dig.
Min datter på nu 10 ½ måned har altid ELSKET mad, faktisk alt hvad vi serverede røg ned med fornøjelse og veltilfreds lyd. Pludselig er hun begyndt at sortere i maden. Rugbrød, kartofler, fiskefrikadelle osv osv bliver enten sorteret fra med fingrene eller endnu værre ved, at hun åbner munden og stikker tungen ud så maden ryger på gulvet. Det er faktisk kun ost, frugt og pålæg, man kan være sikker på hun ikke spytter ud igen.
Hvordan kan vi ændre adfærden - eller skal vi lade hende selv bestemme? Problemet er jo så bare hvad der skal mætte hende.
På forhånd tak.
Idas mor :)